REGULAMIN SERWISU WOJTEX SERWIS

 

WAŻNY OD 01.01.2018r

 

  1. Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
  2. Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrującym reklamacje. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy.
  3. Firmowy serwis sprzętu Wojtex Serwis wykonuje naprawy urządzeń mechanicznych, elektrycznych i spalinowych.
  4. Naprawy mogą być wykonywane w warsztacie Serwisu lub w innych miejscach.
  5. Przyjmowanie maszyn do naprawy i oddawanie po naprawie odbywa się w godzinach pracy Serwisu.
  6. Serwis ma obowiązek usunąć wszystkie ujawnione wady urządzenia, a w szczególności te niesprawności, które mają wpływ na bezpieczeństwo użytkowania.
  7. Maszyna niesprawna (niebezpieczna) może być wydana jedynie na pisemną prośbę klienta.
  8. Osoba pozostawiająca urządzenie w Serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia, wraz z serwisantem, Zgłoszenia Serwisowego.
  9. Osoba odbierająca urządzenie z Serwisu, zobowiązana jest do okazania Zgłoszenia Serwisowego – wydanego przy przyjęciu sprzętu.
  10. W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu urządzenia.
  11. W godzinach pracy Serwisu, Klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
  12. Serwis może odmówić wykorzystania do napraw części i akcesoriów dostarczonych przez Klienta.
  13. Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
  14. Klient ma obowiązek odebrać urządzenie z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty powiadomienia o zakończeniu naprawy.
  15. Serwis powiadamia Klienta telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  16. Jeżeli Klient nie odebrał maszyny w terminie wyżej wyznaczonym, za każdy dzień przechowania urządzenia w serwisie, naliczana będzie opłata magazynowa w wysokości 2 zł.
  17. W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 60 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
  18. Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt czysty. W przypadku dostarczenia sprzętu brudnego pobierana będzie opłata za mycie w kwocie 25zł.
  19. Weryfikacja usterek w pozostawionym urządzeniu GRATIS (urządzenie oddawane jest w częściach)
  20. W przypadku rezygnacji z naprawy gdy zleceniodawca wyrazi chęć odebrania urządzenia złożonego pobierana będzie opłata za złożenie :
  • Małe elektronarzędzia (wiertarki, szlifierki, wyrzynarki itp.) w kwocie  0 zł
  • Duże elektronarzędzia (młoty udarowe ,wiertnice Ukośnice, itp.) w kwocie do 100 zł
  • Małe uprzedzenia spalinowe (piły , kosy, itp.) w kwocie do 100 zł
  • Duże urządzenia spalinowe (kosiarki, glebogryzarki , itp.) do 100 zł
  • Agregaty prądotwórcze 150 zł
  1. Udzielamy gwarancji na wykorzystane nowe części zamienne. Okres gwarancji wynosi 3 miesiące od daty odbioru narzędzia. Gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie wady fizycznej wyrobu. Uszkodzenia wynikające m.in. z przeciążenia, nieprawidłowego użytkowania, przyczyn mechanicznych (upadek narzędzia), użytkowania w środowisku szkodliwym dla narzędzia, winy klienta itp. nie podlegają naprawie gwarancyjnej. W ramach gwarancji, serwis Wojtex Serwis usunie usterkę na koszt własny. W przypadku nieuznania roszczeń klienta, jest on zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów serwisowych.
  2. Rękojmia na części wykorzystane w naprawie zostaje wyłączona (dotyczy tylko umów pomiędzy przedsiębiorcami).